Home » Blog » Hoe contacteer ik Corona Direct klantendienst bij schade via tel/mail?

Hoe contacteer ik Corona Direct klantendienst bij schade via tel/mail?

Corona Direct te Diegem staat wat autoverzekering betreft gekend als de allergoedkoopste. Maar de vraag die dan rijst is natuurlijk: Allemaal goed en wel, maar wat als ik een schade geval heb? Wat moet ik doen na een ongeval en wordt ik even goed geholpen als bij een traditionele verzekeringsmakelaar?

Als je de klantenservice van Corona Direct wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen:

1. Via telefoon: Bel 02/244.23.23

Dat is het telefoonnummer van de klantendienst. Zij zijn 24/24 en 7/7 telefonisch bereikbaar. Dus als je bijvoorbeeld ‘s nachts een auto ongeval hebt, kan je hen meteen telefonisch contacteren als je met vragen zit.

2. Via email

Je kan je vraag of opmerking voor de klantenservice ook sturen via het e-mailformulier.

Nog geen Corona Direct klant?

Dan wordt het hoog tijd dat je voor jezelf de prijstest doet op de website van Corona Direct. Voor zowel het berekenen van de premie voor een autoverzekering als een brandverzekering en inboedelverzekering heb je in ongeveer 3 minuten tijd al een prijsvoorstel in handen.