Baloise Insurance is één van de grootste autoverzekeraars in België: Ongeveer 10% van alle wagens die rondrijdt op de Belgische wegen is volgens de cijfers van Assuralia verzekerd bij Baloise. Maar wat als u een schade geval of ongeval gehad hebt? Wat moet u dan doen? Als je de klantenservice van Baloise wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan is je verzekeringsmakelaar de snelste manier om in contact te komen:
1. Via uw verzekeringsmakelaar
Als je klant wil worden of vragen hebt over je dossier, dien je altijd je onafhankelijk verzekeringsmakelaar te contacteren. De makelaar is veelal het geprefereerde aansprekingspunt en behartigt je dossier. Hij is diegene die in contact staat met de verschillende departementen van Baloise en in de praktijk uw dossier zal behartigen.
2. Geen alternatieve manieren
Het is niet de bedoeling dat je Baloise als verzekeringsmaatschappij rechtstreeks gaat contacteren. Alle contacten dienen steeds via je makelaar te verlopen.