Hoe Baloise Insurance klantendienst contacteren?

Baloise Insurance is één van de grootste autoverzekeraars in België: Net geen 10% van alle wagens die rondrijdt op de Belgische wegen is verzekerd bij Baloise. Maar wat als u een schade geval of ongeval gehad hebt? Wat moet u dan doen?

Als je de klantenservice van Baloise wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen:

1. Via uw verzekeringsmakelaar

Van 9u tot 17u: Vooraleer u de Baloise klantendienst op de hoofdzetel contacteert, is het indien mogelijk nog beter om tijdens de kantoorturen uw verzekeringsmakelaar te contacteren. De makelaar is veelal het geprefereerde aansprekingspunt, omdat hij diegene is die in contact staat met de verschillende departement van Baloise en in de praktijk uw dossier zal behartigen.

Telefoonnummers en e-mailadressen van alle Baloise makelaars kan u hier vinden.

2. Via email naar de klantenservice

Je kan je vraag of opmerking voor de klantenservice ook sturen naar de hoofdzetel op het emailadres:

  • Bij schade: schade@baloise.be
  • Voor vragen i.v.m. uw polis: beheer@baloise.be

3. Via telefoon: Bel 03 247 21 11

Kunt of wenst u de makelaar niet te contacteren?

  • Bel dan het telefoonnummer 03 247 21 11
  • Vanuit het buitenland +32 3 247 21 11

4. Via Facebook

Je kan een privébericht sturen naar Baloise insurance via hun Facebookpagina.