DVV, in de mond ook wel gekend als De Vlaamse Volksverzekeringen, staat vooral bekend omwille van zijn persoonlijke aanpak in het kantoor en uitstekende service bij problemen. Maar de vraag die dan boven komt is natuurlijk: Allemaal goed en wel, maar wat als ik een geval van schade? Waar kan ik dan terecht bij de klantendienst?
Als je de klantenservice van DVV wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen:
1. Via telefoon: Bel 0800 93 300
- In België: Bel 0800 93 300
- In het buitenland: Bel +32 2 286 72 86
De eerste lijn van contact bij DVV is altijd de persoonlijke DVV makelaar in uw kantoor. Is uw makelaar niet bereikbaar of gebeurt er is iets buiten de openingsuren van zijn kantoor? Bel dan het gratis nummer 0800 93 300. Dus als je bijvoorbeeld ‘s nachts een auto ongeval hebt, kan je hen meteen telefonisch contacteren als je met vragen zit.
2. Via email
Je kan je vraag of opmerking voor de klantenservice ook rechtstreeks sturen naar het e-mailadres van je DVV kantoor.
Nog geen DVV klant?
Dan wordt het hoog tijd dat je voor jezelf de prijstest doet op de website van DVV. Voor zowel het berekenen van de premie voor een autoverzekering als een brandverzekering heb je in ongeveer 2 minuten tijd al een prijsvoorstel in handen.