KBC is een stevige referentie in België voor alles wat verzekeringen betreft. Zo is ongeveer 10% van alle wagens verzekerd bij KBC. Maar wat als u een schadegeval of ongeval hebt? Wat moet u dan doen?
Als je de klantenservice van KBC insurance wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en Social media de snelste manieren om in contact te komen:
1. Via uw verzekeringsmakelaar
Van 9u tot 17u: Vooraleer u de KBC klantendienst telefonisch contacteert, is het nog beter om tijdens de kantoorturen uw verzekeringsmakelaar te contacteren. Hij/zij is het geprefereerde aansprekingspunt, omdat uw dossier bij de makelaar zit en hij ook diegene is die het dossier verder zal opvolgen en erover communiceren.
Telefoonnummers en e-mailadressen van alle KBC verzekeringsmakelaars kan u hier vinden.
2. Via telefoon: Bel 0800/964.64
Kunt u de makelaar niet bereiken?
- In België: Bel het telefoonnummer 0800/964.64 (gratis)
- Vanuit het buitenland: +32 16 24 24 24
Op dit nummer kan u altijd terecht bij problemen. Dit is namelijk het telefoonnummer van de klantendienst in geval u schade hebt. Zij zijn 24/24 en 7/7 telefonisch bereikbaar. Dus als je bijvoorbeeld ‘s nachts een auto ongeval hebt, kan u hen meteen telefonisch contacteren als je met vragen zit.
3. Via Facebook
Je kan ook een bericht versturen naar KBC verzekering door hen via Facebook een privébericht te sturen.
Nog geen klant bij KBC verzekering?
Dan is het natuurlijk interessant om eerst online je prijs te berekenen via hun gratis simulator voor autoverzekering en brandverzekering. In slechts 2 stappen heb je dan meteen een prijsindicatie voor jouw situatie.