Hoe contacteer ik BNP Paribas Fortis klantendienst via tel/mail?

BNP Paribas Fortis, vroeger bekend onder de naam ‘Fortis’, is de grootste bank in België. De bank is in eigendom van het Franse BNP Paribas en telt in België zo’n 7.500 medewerkers en telt 3,6 miljoen klanten. Vooral in de markt van bankieren voor particuliere klanten is het zeer succesvol. Maar de vraag die dan boven komt is natuurlijk: Allemaal goed en wel, maar wat als ik een probleem of vraag heb? Waar kunnen die 3,6 miljoen klanten dan terecht bij de klantendienst?

Als je de klantenservice van BNP Paribas Fortis wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen:

1. Via telefoon: Bel 02 762 60 00

  • In België: Bel 02 762 60 00
  • In het buitenland: Bel +32 2 762 60 00
  • Openingsuren callcenter: Ma-vrij: 7u00-22u00 & zaterdag: 9u00-17u00

Alle particuliere klanten met vragen rond bijvoorbeeld online bankieren via Easy banking of via de online banking app van Fortis kunnen op dit nummer terecht.

Bent u klant via een vennootschap (vb. zelfstandige, bedrijfsmedewerker)? Dan dient u te bellen naar het telefoonnummer 02 433 43 31.

2. Via email

Je kan je vraag of opmerking voor de klantenservice ook rechtstreeks sturen naar het e-mailadres van BNP Paribas Fortis. Daarvoor heeft de bank een handig contactformulier in het leven geroepen. Dat formulier kan je gebruiken om je vragen te mailen.

3. Per post

Bieden noch telefoon, noch e-mail een passend antwoord? Dan kan je je vragen ook per post opsturen naar:

BNP Paribas Fortis NV
T.a.v. klantendienst
Warandeberg 3
1000 Brussel

Niet tevreden over BNP Partibas Fortis?

Dan geven wij vrijblijvend de tip mee om toch ook eens je licht op te steken bij KBC. Zij werden al 5 jaar op rij door Euromoney verkozen tot beste bank in België.