Record Credits werd gelanceerd in 2018 door het toenmalige Record Bank. Door de samensmelting van ING en Record Bank, is het nu een dochteronderneming van ING België geworden. Record Credits focust zich echter louter op leningen: Bijvoorbeeld een hypothecaire lening, autolening, renovatielening, persoonlijke lening op afbetaling en ondernemingskrediet. Maar wat als u vragen hebt over een nieuw of lopend dossier? Hoe kan u dan contact opnemen met de klantendienst?
Als je de klantenservice van Record Credits wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen:
1. Via telefoon: Bel 02 728 99 65
- In België: Bel 02 728 99 65
- In het buitenland: Bel +32 2 728 99 65
Dit telefoonnummer is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 9u tot 17u. Hou bij het bellen wel uw rekeningnummer of dossiernummer bij de hand.
2. Via email
U kan ook rechtstreeks een mail sturen naar de klantendienst op het emailadres: BackOfficeML@recordcredits.be. Vermeld zeker bij uw e-mail:
- Uw voornaam en achternaam
- Uw rekeningnummer- of dossiernummer
- Uw contactgegevens (vb. uw telefoonnummer als u wenst teruggebeld te worden)
3. Per post
U kunt uw documenten ook per post opsturen naar de hoofdzetel. U kan het hoofdkantoor aanschrijven op volgend adres:
Record Credits
T.a.v. klantendienst
Marnixlaan 24
1000 Brussel
Tip: Nog geen lening afgesloten?
Dan loont het ook de moeite om eens een gratis simulatie te maken bij KBC. Dat gaat veel makkelijker als u eerst een gratis zichtrekening bij KBC afsluit, zo kan u rechtstreeks vanuit KBC Touch een gepersonaliseerde simulatie maken en geniet u van alle extra voordelen voor KBC klanten.