Yuzzu, het voormalige Touring Verzekeringen, staat vooral bekend omwille van zijn goedkope prijzen en het feit dat het snel terrein wint in de verzekeringswereld. Zo telt het ondertussen al zo’n 150.000 klanten. Maar de vraag die dan boven komt is natuurlijk: Allemaal goed en wel, maar wat als ik een geval van schade? Waar kunnen die 150.000 klanten dan terecht bij de klantendienst?
Als je de klantenservice van Yuzzu wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen:
1. Via telefoon: Bel 02 505 67 00
- In België: Bel 02 505 67 00
- In het buitenland: Bel +32 2 505 67 00
Dit telefoonnummer is 24/24 en 7/7 bereikbaar bij schade. Dus als je bijvoorbeeld ‘s nachts een auto ongeval hebt, kan je hen meteen telefonisch contacteren als je met vragen zit.
Bel je voor een wijziging (vb. wijziging van adres), dan kan je best bellen naar dit nummer van maandag tot vrijdag tussen 9u en 17u opdat je wordt doorgeschakeld met de administratieve diensten van Yuzzu.
2. Via email
Je kan je vraag of opmerking voor de klantenservice ook rechtstreeks sturen naar het e-mailadres van je Yuzzu kantoor. Aan de linkerzijde van elke pagina op yuzzu.be zie je links een pop-up met ‘webmail’, waarlangs je contact kan opnemen.
Vergelijk hier alle autoverzekeringen >
3. Per post
Je kan je documenten ook per post opsturen naar:
Yuzzu
T.a.v. klantnedienst
Havenlaan 86C bus 117
1000 Brussel
Nog geen Yuzzu klant?
Dan wordt het hoog tijd dat je voor jezelf de prijstest doet op de website van Yuzzu. Voor zowel het berekenen van de premie voor een autoverzekering als een brandverzekering heb je in ongeveer 2 minuten tijd al een prijsvoorstel in handen.